• Recent gevonden: 1327 huurwoningen
  • Laatste maand: 3415 huurwoningen
  • Afgelopen jaar: 59219 huurwoningen

Veelgestelde vragen

Hieronder treft u antwoorden op veelgestelde vragen.

Leest u a.u.b. eerst deze door, voordat u vragen stelt aan de Klantenservice.

Vragen over aanmelden en inloggen

Ik krijg geen e-mail bevestiging.
Normaliter ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigings e-mail. Het kan zijn dat de bevestigings e-mail in de map "Ongewenste e-mail" terecht is gekomen. Wanneer dit het geval is kunt u na het openen van het bericht op de knop "Geen ongewenste e-mail" klikken om dit verder te voorkomen.
Kan ik mijn login gegevens opnieuw opvragen?
Vraag hier uw nieuwe wachtwoord aan.
Ik probeer in te loggen op de website, maar de gegevens worden niet geaccepteerd. Wat moet ik doen?
Wanneer u op de website, onder het inloggen gedeelte klikt op "Wachtwoord opvragen" krijgt u uw login gegevens automatisch per e-mail toegestuurd.
Kan ik mijn wachtwoord en inlognaam wijzigen?
Na de eerste keer inloggen kunt u uw wachtwoord wijzigen onder het menu item "Instellingen" vervolgens "Wachtwoord wijzigen" . Het is niet mogelijk om uw inlognaam te wijzigen.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na het inloggen kunt u uw gegevens wijzigen in de menu optie "Instellingen" en "Mijn vaste gegevens".
Hoe kan ik mij uitschrijven?
Na inloggen op uw account kunt u zich uitschrijven via de menu optie "Instellingen".
 

Vragen over de dienst van HuurCoach.nl

Waarom een HuurCoach.nl lidmaatschap?
Door gebruik te maken van de unieke HuurCoach.nl-dienst staat u er niet meer helemaal alleen voor. U schrijft u in, stelt een Zoekopdracht in en wij doen al het zoekwerk voor u. Dit alles geheel gratis.
Met de gratis inschrijving heeft u toegang tot het platform HuurCoach.nl, hier kunt u uw gegevens aanpassen en de door ons gevonden woningen die aan uw zoekcriteria voldoen inzien. Wanneer wij voor u een passende woning hebben gevonden en u de gedetailleerde woninggegevens in wilt zien of wilt reageren, dan heeft u een betaald Lidmaatschap nodig. Met u een betaald Lidmaatschap kunt u direct op de door ons gevonden woningen reageren. Nadat u uw reactie geplaats heeft sturen wij die rechtstreeks door aan de Verhuurder.
Als extra service sturen wij u een e-mail wanneer wij woningen hebben gevonden die aan uw zoekcriteria voldoen. Deze extra service kunt u ook uitzetten.
Aan een betaald Lidmaatschap zijn periodiek kosten verbonden. Zo is er bijvoorbeeld al een betaald Lidmaatschap voor € 9,95 per 14 dagen. Prijswijzigingen en/of acties voorbehouden.
De dienstverlening van HuurCoach.nl beperkt zich tot een zoekfunctie voor de Woningzoekende. HuurCoach.nl is nadrukkelijk niet betrokken bij de eventuele daadwerkelijke totstandkoming van (huur)overeenkomsten tussen Verhuurder en Woningzoekende.
Wat kost een Lidmaatschap op HuurCoach.nl?
U kunt geheel kosteloos laten zoeken en dus ook gratis gebruik maken van de dienstverlening van HuurCoach.nl. Wanneer wij voor u een passende woning hebben gevonden en u de gedetailleerde woninggegevens in wilt zien of wilt reageren, dan heeft u een betaald Lidmaatschap nodig. Met een betaald Lidmaatschap kunt u direct op de door ons gevonden woningen reageren. Nadat u uw reactie geplaats heeft sturen wij die rechtstreeks door aan de Verhuurder.
Aan een betaald Lidmaatschap zijn periodiek kosten verbonden. Zo is er bijvoorbeeld al een betaald Lidmaatschap voor € 9,95 per 14 dagen. Prijswijzigingen en/of acties voorbehouden.
E-mailadres uitschrijven
Wilt u geen e-mails met de gevonden woningen meer ontvangen maar nog wel in kunnen loggen en online de gevonden woningen kunnen bekijken?
Ga, na het inloggen, naar "Instellingen" vervolgens "Mijn HuurCoach account" vervolgens "Status van mijn e-mail" en klik op de button "Klik hier om het e-mailadres uit te schrijven".
Lidmaatschap stopzetten
Wilt u dat uw lidmaatschap niet meer verlengd wordt?
Ga, na het inloggen, naar "Instellingen" vervolgens "Mijn HuurCoach account" vervolgens "Status van mijn Lidmaatschap" en klik op de button "Ik wil mijn Lidmaatschap stopzetten". U kunt vervolgens tot het einde van de periode gebruik maken van uw Lidmaatschap.
Account verwijderen.
Heeft u een nieuwe woning gevonden of bent u niet meer op zoek en wilt u uw account verwijderen?
Ga, na het inloggen, naar "Instellingen" vervolgens "Mijn HuurCoach account" vervolgens "Mijn HuurCoach-account verwijderen" en vink aan "Ja, verwijder mijn HuurCoach-account definitief.". U kunt vervolgens desgewenst een opmerking plaatsen. Klik vervolgens op de button "Definitief verwijderen" Uw inschrijving is nu verwijderd, u kunt geen gebruik meer maken van de dienstverlening van HuurCoach.nl.
Wanneer kan ik een woning bezichtigen?
Wanneer u op een gevonden woningaanbieding heeft gereageerd, kan de Verhuurder u benaderen voor een bezichtigingafspraak. Dit kunt u rechtstreeks met de Verhuurder bespreken.
Ik woon in het buitenland, kan ik ook van HuurCoach.nl gebruik maken?
U kunt van het gratis gedeelte van de dienst gebruik maken. Het activeren van een account is echter alleen mogelijk wanneer u ook over een Nederlands adres en een Nederlandse bankrekening beschikt.
Kan ik ook tijdelijk huren?
De gevonden woningen die wij vinden zijn voor bepaalde en onbepaalde tijd beschikbaar. In de meeste gevallen is de minimale huurperiode 1 jaar.
Kan ik ook in meerdere steden tegelijk laten zoeken?
Ja, u kunt in meerdere steden tegelijk zoeken en ook binnen een straal vanaf 1 bepaalde plaats.
De plaats waar ik wil wonen staat er niet bij?
Indien de plaats waar u wilt wonen er niet bij staat, dan kunnen wij u hiermee helaas niet van dienst zijn. Het is mogelijk een (grotere) plaats dichtbij de plaats van uw keuze te selecteren en daar een grotere straal bij in te stellen.
 

Contact gegevens

Hoe bereik ik de Klantenservice?
Stel een vraag voor de Klantenservice via het Contactformulier. Uw vraag wordt normaliter binnen enkele werkdagen behandeld.
Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
De snelste manier om contact op te nemen met HuurCoach.nl is via het Contactformulier. Indien er een goede reden is om hiervan af te wijken, dan kunt u uw telefoonnummer vermelden in uw vraag, zodat een medewerk(st)er van onze Klantenservice u terug kan bellen.
Wat zijn de overige contactgegevens?
Voor overige contactgegevens klikt u hier